lørdag den 19. april 2014

WEDNESDAY // WAS // THE // NIGHT

And tonight is the night and tonight is so right 
Jeg vil gerne lige først beklage de manglende opdateringer på bloggen. Jeg er et af de mennesker, der altid fylder mine ferier op med - hyggelige - aftaler. Og denne påskeferie var helt uovertruffen - jeg har været på farten hele ugen... Nå, nå... Det var vist nok dårlige undskyldninger for i aften. En af de planer, jeg havde i påskeferien, var nemlig at opleve en fabelagtig koncert: i onsdags var jeg nemlig så heldig at være til koncert med MØ sammen med en veninde! Først og fremmest er hendes nye album helt uovertruffen og at opleve hende live var intet mindre end fantastisk! Hun gav sig helt hen i musikken og rockede og sang både på scenen, med publikum og på balkonen. Man kunne ikke undgå at blive revet med. Og det var hvad publikum var - altså revet med - der var fest, hop, dans, sang og meget mere i Århus onsdag aften i selskab med MØ og hendes album "No Mythologies To Follow". Hvis I har muligheden for det, skal I ikke snyde jer selv for en koncert med hende. Jeg kan kun sige det for lidt; hun er fantastisk! 


en smule stemningsbilleder fra koncerten... 


 // Anne-Sofie

1 kommentar:

  1. årh, hvor snyd! :(

    kig forbi,
    stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet