mandag den 14. april 2014

LET // PÅ // TÅ

Jeg er helt vild med påskeferie - afslapning i lange baner og chokolade er sagen - hvis bare vejret havde været en smule bedre, havde det været endnu bedre. Jeg er udemærket klar over at jeg har klaget en del over vejret på det seneste, men forstå mig ret; det er april, vi trænger snart til noget sommervejr! Nånå, ikke mere pessimist-snak fra min side i dag, I promise... Der er nemlig enkelte plusser ved det dårlige vejr, jeg kan stadig bruge mine dejlige strikstrømper uden at svede fødderne af! Juhu! Jeg fik disse skønneste Mads Nørgaard strømper i julegaver og de er fantastiske at have på - og rimelig cool at se på, ikke? 
I min glæde for ferie springer jeg let på tå rundt i huset. 

Rigtig dejlig mandag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar