mandag den 14. april 2014

// FORÅSFORNEMMELSER //

(OTTF = OVERDREVEN TRANG TIL FORÅR) 
Jeg lider af OTTF. Især nu hvor vinteren har overskredet sin periode, fyfy! Jeg drømmer om lysere dage, shorts, is, vand, solbriller, ferie, blomster, og alt hvad der indebærer forår og sommer. Til tider drømmer jeg så meget om det, at jeg fuldstændig glemmer, at det kun er april og ikke tid til at spise is døgnet rundt. Jeg troede også, at jeg havde lavet en OTTF-fejl i dag ved at påføre mig for tyndt tøj på min løbetur, men nej! For første gang i år har jeg faktisk haft for meget tøj på. Wuhu, nu kommer foråret - og denne gang vil jeg være sikker. Jeg er fuldstændig klar til at sige farvel til både strikstrømper, vinterstøvler, handsker og kulde - og det til trods for jeg for få timer siden bloggede om strikstrømper... - hvad siger du; er vi efterhånden ikke klar til forår? 

Nok om vejret. Dagen i dag er blevet tilbragt med fede stykker musik i lange baner og min computer. Forårstemningen har ramt mig og jeg er straks gået i tænkefasen med sommerprojekter og sommerplaner. Jeg smutter ned til min veninde nu, hvor vi fejrer forårets ankomst. Vil det være underligt at fejre med te? 

Lille mariehåne: flyv op til vor' Herre og bed om fortsat dejligt vejr, så er du sød! 

// Anne-Sofie 

et par snapshots fra min løbetur i dag: 

2 kommentarer:

  1. I feel ya! Det gode vejr gør bare en verden til forskel.. Nu mangler temperaturen bare at følge med solskinnet ;-)

    // hvidbrunette.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg kunne ikke være mere enig! Hvis temperaturen ville stige et par grader, vil det være intet mindre end perfekt :-)

    // Anne-Sofie
    - cool blog du har!

    SvarSlet