onsdag den 23. april 2014

// POSTCARDS //

Påskeferien er slut. Nu er det tilbage til skolen og den sidste slutspurt inden de frygtindgydende eksamener i maj... 
Nå, jeg vil ikke, som ellers er tendensen i denne tid, snakke mere om eksamen. Den tid, den sorg - eller glæde, hvad mener du? Jeg glæder mig meget til at de er - forhåbentligt - (vel)overstået! 

Jeg har altid påstået, at jeg ikke samler på noget, meeeeeen... jeg kan vist ikke helt komme uden om, at jeg har en forkærlighed for postkort. På nedenstående billeder ser I nogle af mine yndlings-postkort for tiden, men har en del flere end vist - ups! Skriv endelig, hvis I ønsker navne på butikker, som forhandler disse skønne postkort! Ellers kan mange af dem findes i Søstrene Grene. De har et stort og flot udvalg. 

Jeg håber, at I alle har haft en skøn påske!
... i må endelig give lyd fra Jer, hvis der er indslag, som I ønsker, at jeg skal lave! 

// Anne-Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar