onsdag den 9. april 2014

BAND OF THE MONTH // MØ

Okay... Teknisk set ikke et band, men den seneste P3-Guld vinder kan jeg ikke undgå at nævne i min "band-of-the-month-anbefaling". MØ slog igennem i marts 2013 med det roste nummer - Pilgrim (som ligesom hendes andet musik er et fantastisk nummer!) MØ laver det fedeste indie-pop, som næsten ikke kan roses nok - lyt til hende - og i vil ikke fortryde! MØ spiller, som Arctic Monkeys på Roskilde (!!) Åh, det vil jeg så gerne opleve! 


Nu er der kun to små dage (kan dage egentlig være store? haha) til påskeferien begynder og jeg glæder mig helt vildt! I tilfælde af at jeg skulle glemme det, vil jeg gerne ønske jer en dejlig påske med chokolade og forhåbentligt bedre vejr, end det er for tiden... 

- Anne-Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar