torsdag den 10. april 2014

AT // THE // TIME

For tiden, hvor det blæser og regner alt for meget, drømmer jeg mig tilbage til de lysere dage om sommeren. Jeg håber virkelig snart på noget dejligt påske-vejr, der findes intet værre end en regnfuld og kold ferie (udover juleferie, der drømmer jeg om at kælke dagen lang!) I sommers havde jeg fornøjelsen af at være i fantastiske, fantastiske Rom! Åh, det er en ferie, jeg tænker tilbage på med MEGET stor glæde! Jeg er helt vild med Rom og byens sjæl. Og italiensk is og pizza går man aldrig galt i byen med, vel? Jeg vil så gerne tilbage. NU. 

Heldigvis kan man mindes med dejlige billeder - og dem har jeg nok af (!) ... jeg har en stor passion for fotografering og når kameraet først hænger om min hals, bliver der knipset løs, det kan jeg love dig for!


knipser billeder på livet løs

Vil en mini-guide til Rom være noget? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar