søndag den 29. juni 2014

UGENS // OP&NED

OP
- S O M M E R F E R I E !
- At være færdig med folkeskolen
- Dimission - kransekager og chokoladejordbær, uhm...
- Dimissionsunderholdningen fra vores søde lærere - søde videoer og sjove taler, SUK! Hvor bliver det sørgeligt at undvære
- Fest en onsdag, en torsdag, en fredag og en lørdag, hvad skal jeg lave i dag?!
- At fest betyder de seneste nye dansemoves - "sprinkleren", "græsslåmaskinen" og jeg er klar! Er I ?
- Under en uge til Roskilde Festival - Get on your dancing shoes!
- Mit nye Daniel Wellington ur, optur, optur, optur !


NED
- At vælge de forkerte spillere til ens hold på "holdet.dk"
- At sælge spillere fra ens hold, fordi de havde en dårlig runde, og se dem toppe ugen efter. Tålmodighed, er nøgleordet...
- At være færdig med folkeskolen, nej hvor er det dog sørgeligt. Må dette punkt forresten gerne være på begge lister?!
- 4 km. i ballerinaer, vabler kom hid
- Manglende forståelse fra klassekammerater om kold sauce. Det er IKKE en dressing.
- Regn i sommerferien, regnede (haha) da virkelig med at disse seks uger er SKY - og regnFRI, i sær da jeg skal tilbringe hele ferien i Danmark...
- At lave setliste til Roskilde Festival, glæder mig alt for meget
- Hvor toneløst vores "hjemmelavede"-sang til dimissionen egentlig lød. Vi sang tre toner for dybt, ak og ve.
- Hvor synd det egentlig var for forældre og lærere at skulle lytte på det - "det var da ikke så slemt..." Jeg kunne sagtens høre undertonen!
- Men det er tanken der tæller, ikke?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar