søndag den 8. juni 2014

UGENS // OP // NED

OP
- Diamond League på skærmen
- Årets første nektarin, uhm !
- Mit cool' Pantone krus ( se her )
- Smuttur til Århus
- At en smuttur til Århus er ensbetydende med lækre kager og et besøg i Søstrene Grene
- At der nu kun er 6 dage til Lana Del Reys nye album udkommer
- Duften af bananmuffins lige i dette øjeblik.
- At jeg har oprettet en profil på Facebook, hvor I nu kan følge mig - lige her 
- Okkels is til dessert. Det bliver min undergang.
- At min dansk-eksamens-forberedelse går fremad.
- Nyheden om at der kommer en " De utrolige 2" (!!) Efterfølgeren jeg har brugt hele min barndom på at vente på.
- At være alene hjemme = høj musik og fede dansemoves
- Nyslået græs og bare fødder
- Vandkrig
- At det teknisk set er sommer

NED
- At jeg stadig ikke har fået den mindste smule farve på mine ben
- Læseferie, indtil videre har der ikke været noget som helst ferie over det!
- At Sallings frøsnappere - som plejer at være en succes - var utroligt hårde og seje i går
- Og... at Sallings gulerodsboller - som også plejer at være mine yndlings - var yderst mørke, nogle der har glemt at tage dem ud af ovnen, eller..?
- At lave personkarakterstik, suk!
- At mængden af billeder på min telefon (og computer) fortsat vokser...
- At føle man har mistet morgenen, fordi man vågnede kl. 9.30, suk, hvad sker der?
- At tilbringe mere tid inde end ude... Computer i solen fungerer ikke
- At mit værelse har fået en underlig klam lugt, mistænker lidt de blomster jeg slæbte med op den anden dag
- At jeg har luftet ud HELE dagen og lugten stadig ikke er forsvundet, er det tid til at smide blomsten ud, eller ?!

// Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar