mandag den 16. juni 2014

UGENS // OP&NED

Beklager lidt for manglende op/ned'ere i denne uge. Med læseferie, hovedet begravet i papirer og søvndrukne øjne er det begrænset hvad der "opleves"...

OP
- Cheesekage, uhm - en bid af himlen, ja tak !
- Lana Del Reys nye album, wauw! Det er for fedt.
- Tanken om at Roskilde Festival nærmer sig med lynhurtige ninjaskridt... J E G E R K L A R !
- At jeg kun mangler en enkelt mundtlig afgangsprøve
- Sommerfester, fantastisk koncept !
- Ny header her på bloggen, hvad synes I ?
- At have fundet tingen som forbinder mit kamera og stativ - skarpe billeder længe leve!
- At jeg netop nu er på vej ud af døren, for at klippe hyldeblomster til dette års safter. Opskrift og nyt følger også !


NED
- Følgende scenarie, da jeg hjalp til ved 6. klassernes idrætsdag på atletikstadionet:
Mig: TIME OUT! Jeg skal lige rette på denne pind inden i fortsætter med at lave kuglestød...
Barn: *Kaster to kilos kugle*
Kuglen er i luftennnnn....
BUM! *kugle rammer min skulder*
Mig: AV!
Resultat = ødelagt højre skulder, endnu engang mange tak!
- At jeg dagen efter lander forkert, da jeg springer højdespring. Resultat = at min venstre del af ryggen nu også smerter.
- Ondt i ryggen.
- Rengøringsarbejde med smadret ryg. Not my cup of tea !
- At jeg kun mangler 11 afsnit af Gossip Girl, suk, suk, suk! Hvad gør jeg når jeg er færdig ?!
- At der går 3 dage inden hyldeblomstsaften er færdig, nogle der kender tricks til at fremskynde sådan en proces ?

...

Anyone ?!

// Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar