søndag den 15. juni 2014

VED//IKKE//HELT



Læseferien (og folkeskolen) nærmer sig sin afslutning - og alt denne "alene-tid-som-burde-bruges-på-at-læse-24/7" fik mig til at tænke over, hvor tæt på afslutningen egentlig er (!) Jeg har altid vist (og set frem til) at det blev min tur til at gå ud af folkeskolen, og lige pludselig er dagen her bare. Det er surrealistisk. I slutningen af juni holder hele klassen dimissionsfest og efter det er det slut. Bum.  Efter det spredes vi for alle vinde  Hmm, hmm, var det bare det?! 

Det håber jeg så sandelig ikke, men selvom vi lover til højre og venstre at vi nok skal holde kontakten, kan jeg godt have min tvivl... Er det muligt at holde kontakten til så mange mennesker? 
Jeg ved det ikke, det må tiden vise. Det eneste, som jeg ved, er at jeg i hvert fald vil gøre mit til at holde kontakten... og ellers ses vi jo til reunion om 20 år! På gensyn! 
// Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar