lørdag den 31. maj 2014

UGENS // OP // NED

Op:
- Sidste skoledag og følelsen af at være færdig med folkeskolen !
- Karamellerne sidste skoledag fortjener et punkt for sig selv. Der var karameller til den helt store               karamelmedalje, kan jeg godt love dig for!
- At jeg fik lov at udleve den vildeste drøm, da jeg sidste skoledag var pave for en dag! Wuhu, Vatikanet? Er i klar til jeres første kvindelige pave?
- Gossip Girl, bliver aldrig træt af denne serie
- Min nye nederdel, juhu, jeg er klar til sommer!
- Atletiktræning i solskin
- At falde i søvn til musik
- At få resultatet på ens første skriftlige eksamen og finde ud af at det var gået en del bedre end forventet!
- 1 kilo M&M's som bare venter på at blive spist i slikskuffen...
- Græske oksefrikadeller og grillmad, sommermad: jeg kan li' dig! 
- Tanken om at der er 1 måned og 3 dage til jeg skal til Roskilde Festival, ih
- At weekenden blev forlænget med to dage =  dobbelt så meget afslapningstid :)

Ned:
- At jeg generelt ikke har særlig meget afslapningstid, i det læseferien er startet - og der er
F Y S I K E K S A M E N på tirsdag, wish me luck, jeg har brug for det...
- Fysikeksamen
- At weekender og hverdage bliver et stort rod, nu da læseferien starter, nogle ideer til at holde styr på dagene? Anyone?
- At jeg endnu ikke har fået taget mig sammen til at købe et par birkenstocks - og sommeren er altså så småt begyndt!
- At glemme sit fysikhæfte med ALLE forsøgene på skolen. Smart, Anne... smart!
- At jeg nu skal cykle 8 km for at hente mit kære hæfte hjem igen...
- At jeg trods mange forsøg på at få en smule farve på mine blege-dansker-ben stadig er kridhvid. 
- Alt for lyse øjenbryn, seriøst! Sommetider forsvinder mine øjenbryn på billeder, hvad sker der!?
- 1.124 billeder på min telefon - og jeg orker ikke at slette i dem! 

// Anne-Sofie 
Hvad har været Jeres uge op/ned? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar