fredag den 2. maj 2014

ROZ // ROZ // ROZ

Kære længeventede fredag. Dejligt, at du endelig kom. Jeg er weekendsklar. 

Jeg har været så heldig, at få billetter til Roskilde Festival om lørdagen, hvor mit absolutte yndlingsband nemlig spiller - Arctic Monkeys! Jeg glæder mig utroligt meget, jeg tror og håber på at det bliver en fantastisk dag med fed musik i lange baner. I anledning af Roskilde, har jeg sammensat en lille youtube-spilleliste til jer, for at komme i stemning til dette års Roskilde-lørdag - der er spækket med fede bands. Enjoy! - og nyd ligeledes Jeres weekend! 

Major Lazer // Watch Out For This // spiller lørdag
Arctic Monkeys // Why'd You Only Call Me When You're High? // spiller lørdag 
Icona Pop // All Night // spiller lørdag 
Interpol // Evil // spiller lørdag 
Psyched Up Janis // The Stars Are Out // spiller lørdag 
Chromes // Jealous // spiller lørdag 
Arctic Monkeys // Knee Socks // spiller lørdag 
Kavinsky // Night Call // spiller lørdag 
Chromeo // Come Alive // spiller lørdag 
Icona Pop // I Love It // spiller lørdag 
Major Lazer // Get Free // spiller lørdag 
Arctic Monkeys // Arabella // spiller lørdag 

Hvis I ønsker en "set-the-mood" for nogle af de andre dage, så lad mig endelig høre! 
// Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar