tirsdag den 13. maj 2014

// DONE //

Jeg og en flok veninder har netop afsluttet et omfattende videoprojekt, hvor vi skulle lave en reklamefilm for vores skole. Vi har arbejdet på projektet i flere uger og i mandags var sandhedens time, var forabejdet nu godt nok? Al forventning og "glædelse" kulminerede og trods regn (der mindede overraskende meget om hagl?!) endte projektet som en succes - i hvert fald hvis du spørger os :) Derudover afsluttede jeg i dag de skriftlige prøver. Afslutningen blev en biologiprøve om fisk, nu krydser jeg blot fingre for, at det ikke gik helt i fisk... 
Folkeskolens aflutning nærmer sig. Og på den ene side er jeg vildt spændt på "livet efter folkeskolen". Jeg kan ikke vente til at komme på Gymnasiet. Farvel til fysik og biologi! Men på den anden side går jeg i en rigtig god klasse, som jeg vil savne meget til næste år. Jeg kan næsten ikke bære, at vi bliver spredt for alle vinde næste år... 

Nok vemodig snak for i dag, for med folkeskolens afslutning kommer 
S I D S T E  S K O L E D A G
Jeg glæder mig meget til denne dag, jeg tror og håber at det bliver vildt hyggeligt. Mit kostume er bestilt og på plads. JEG ER KLAR! 


// Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar