søndag den 18. maj 2014

// FAVORITTER //

Hvem skulle have troet, at en enkel fridag mere, ville have gjort mig så meget mere klar til sommerferie? Det er i hvert fald, hvad jeg er. HELT KLAR TIL SOMMERFERIE! Sommerferieplanerne inkluderer indtil videre; cykelferie i det ganske land, Roskilde festival, atletikskole, ture til stranden, små-ferier og MAX afslapning - jeg må lade op til gymnasiet! 
Næste uge inkluderer for mit vedkommende et besøg fra syden. Vi får nemlig genbesøg af "vores italienere". I efteråret var min klasse og jeg så heldige, at udveksle med en italiensk klasse - og nu kommer de og besøger os i Danmark... Mere om dette senere! 

I anledning af at maj er på sit højeste får i her mine maj-favoritter, som ikke kan undværes i forårsvarmen:

I ørerne: For tiden rocker jeg for vildt til MØ's album "No mythologies to follow". Lyt til det. Og du vil elske det, det garanterer jeg! 
Foran øjene: Solbriller, solbriller, solbriller. Jeg er helt vild med lækre solbriller! De kan fuldende ethvert look og er perfekte til at dække over et par søvninge øjne...
På skærmen: Gossip Girl. Always. Denne serie er blevet en afhængighed!
I tankerne: Sidste skoledag! (og outfittet hertil, ideer anyone?) Jeg er så spændt på denne dag. Endelig venter afslutningen af 10 års skolegang. Iiiiiih! 

xoxo
// Anne-Sofie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar