mandag den 28. juli 2014

UGENS // OP&NED

Endnu en uge er gået - synes ugerne løber af sted i Usain Bolt-tempo - det er blevet tid til endnu en "Ugens op&ned"

OP
- Hvor dejligt vejret fortsat er, åh du kære danske sommer
- Camping i det ganske land 
- At vores camping var det rene luksus. Mad bragt til teltdøren og friskbagte boller til morgenmad, ja tak!
- At min fødselsdag nærmer sig
- At Georg Jensen margueritøreringene er mine
- Sommerfest-pynt, jeg kunne købe mig fattig 
- Vært for en dag, da min bror og jeg underholdte med "Pengene på bordet" (læs; Slikket på bordet) til min søsters fødsesldag 
- Kortspillet 4 mands whist, hold op hvor er det skægt - i hvert fald når man vinder... 
- At jeg om to uger starter på Gymnasiet, ih hvor jeg glæder mig
- At vi skal danse folkedans første skoledag, en, to, tre, så siger vi HEY! Mine danseskills er klar


NED 
- At jeg efter at have blæret mig med mine dartevner tabte stort i første spil
- At næste spil endte uafgjort (hvilket egentlig var ok, taget første spil i betragtning) dog skal det tilføjes at vi begge gav op, efter forgæves at have forsøgt at afslutte spillet i en halv time ...
- Hvor åbenbart dårligere jeg er blevet til dart siden sidste sommer
- Hvor dybt latterlige Inger Støjbergs kommentarer og ideer vedr. integration og udlandspolitik er (se blot her) Hold op hvor det provokerer mig! Jeg vender tilbage i morgen, jeg er slet ikke færdig med at føle mig provokeret. 
- Strandforholdene ved Slåensø. Fint nok at I praler med "DKs reneste sø". Så gør da noget ud af det for pokker, kære Silkeborg !
- Panik i en motorbåd.
- At jeg lavede en vaskeægte "Peter-Ingemann" (se dette klip) Jeg garanterer et godt grin! Awkward. 
- Insekter i teltet. Stay out, please! 
- At være foran i minigolf inden de to sidste runder, hvor jeg lavede to tiere. Pænt farvel førsteplads. Upænt goddag sidsteplads.
- Vores campingudstyr (læs; vi har intet) 
- Mit sukkerindtag og mangel på jordbærindtag. 

// Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar