torsdag den 24. juli 2014

UGENS // OP&NED


OP
- København
- Morgendukkert på Islands brygge
- "At lufte tæer" i forlystelser
- Lækker shopping i København
- Vejret for tiden, hold op hvor er det skønt!
- Type i supermarked; Har du kun en ting?
Mig: Ja *smiler*
Ham: Så må du gerne gå foran.
Ah men, hvor er det god karma og god stil ! Netop den høflighed jeg efterlyste HER. Måske havde han læst med?
- Ingolfs Kaffebar. Stedet emmer jo af charme, stil og hyggelighed
- Ahaaaa, all these summerniiiights!
- Følgende artikel; http://www.information.dk/504373
- Så fyld lige jeres opdateringer med optimisme, ik? ^^
- Stranden og vand. Er klart sådan en sommertype, som "lever" om sommeren og har desperate abstinenser efter sommer i vintermånederne. Tror jeg vil prøve at gå i hi i år...
- At jeg netop har bestilt denne fine sag hjem

NED
- Hvor evigt koldt vandet altid er når man hopper i første gang,
- Hvor hurtigt jeg altid kommer til at fryse, når jeg bader
- Hvor meget vand blomster egentlig skal have når temperaturen når over 23,5 grader
- At vores vandslange lige akkurat ikke når om til der hvor størstedelen af de vandhungrende blomster står.
- Så skal jeg slæbe spandevis af vand frem og tilbage, hvilket tit og oftest resulterer i at jeg bliver gennemblødt, da jeg simpelthen ikke kan styre det
- Hvilket svaghedstegn ovenstående scenarie er. Kan man snakke om dårlig motorik eller er det blot fordi jeg overvurderer min egen evne til at slæbe vand frem og tilbage?
- Når tøj som man troede kunne holde "hele livet" går i stykker

Ak og ve,

Hvordan har jeres uge været?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar