mandag den 7. juli 2014

UGENS // OP&NED

OP
- ROSKILDE FESTIVAL. No words needed.
- Arctic Monkeys på Roskilde.
- Alex Turner; "We are the Arctic Monkeys, baby" I KNOOOOOW!
- Høj solskin og højt humør på Roskilde
- Hymns from Nineveh, Nikolaj Nørlund, Psyched up Janis, Arctic Monkeys, Interpol, Manu Chao, you name it
- Pomfritter klokken 12.30, 19.00 og 01.00. De kan spises døgnet rundt. Hvem sagde løbetur i dag??
- Hvor fed stemning der egentlig var på Roskilde. Jeg er stadig helt høj på den.
- Kæmpe overraskende fascination og begejstring over Manu Chao. Lolololololo... (hvis du befandt dig nær Orange scene klokken 20.17 lørdag ved du hvad jeg snakker om)
- At bruge den efterfølgende dag på at høre Manu Chao og Bob Marley - i'm in a great mood.
- En stadig optur over Lana Del Rey og Ultraviolence.

NED
- Sygdom i sommerferien, troede den slags var forbeholdt vintermånederne, højlydt suk
- Hvor smadret min krop var fredag eftermiddag efter fem dages atletik. I seng klokken 19, ja tak!
- Den forfærdelige dunst og stank der ramte ens næsebor, da jeg lørdag trådte ind på Roskilde for første gang. Gider nogle lige opfinde en slags udendørs lugtfjerner?
- Dårlige toiletforhold for kvinder i sær. I get it. Pissoir hver 100ende meter (og en masse hække og hegn, som under festivalen tit forveksles med et toilet) til mændene, men hvor er den smarte løsninger til os piger? I didn't find it. Vi er nødsaget til at benytte os af - dum, dum dummmm, festivaltoiletterne, som altså ikke er mindre ildelugtende på fjerde-dagen!
- Festivalstoiletter generelt.
- At Rolling Stones, Stevie Wonder og MØ ikke var på Roskilde om lørdagen
- Hver gang jeg kigger på mit håndled (hvor festivalsarmbåndet, min følgesvend, selvfølgelig sidder) får de dejligste og hyggeligste flashbacks fra en fed dag. TAKE ME BACK TO THE PARADISE CITY.

...

NU, tak?

// Anne-Sofie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar