torsdag den 3. juli 2014

KLAR // TIL // RF14 (NÆSTEN)

Er syg. I baggrunden spiller setlisten til Roskilde Festival på repeat. Har ondt i kroppen. Mit hoved er tungt. Har lyst til at sove. Tænker på Roskilde Festival. Håber på at blive klar. Fryser. Sveder. Tjekker nyheder. Tjekker instagram for 100ende gang i dag. Ingen nye historier. Mobil løber tør for strøm. Orker ikke at hente opladeren. Orker ingenting. Min ynkelighed når nye højder. Lukker øjnene. Falder i søvn. 

SHIT, CHOK, HORROR. 

Er blevet syg. To dage før min debut på Roskilde Festival (!!) Tripple øv. Utroligt nok kommer sygdom stort set altid på de værst tænkelige tidspunkter. For pokker da også! (( Kan I føle raseriet? ))

NÅ MEN  

Tiden i sengen gjorde at jeg havde tid til at lave denne collage med et festivaloutfit. Heldigvis lover vejret for Roskilde godt, så bare ben er tilladt. Og jeg agter at tage af sted. Sygdom eller ej. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar