lørdag den 9. august 2014

DIY // SOMMERFEST

 Sikke dog en inaktivitet her har været de seneste par dage, må hellere lige få støvet lidt af og informere jer om at jeg er tilbage igen - denne gang med lidt tips og tricks til forrygende havefester 
Har altid klappet i hænderne over at jeg er et "sommerbarn", hold op hvor var (og er) det rart at være født på denne tid af året. 
Noget af det vigtigste, hvis du spørger Miss Overpynter, er pynten, jeg havde købt balloner, guirlander, servietter sugerør, pompommer alt sammen fra Søstrene Grene. Derudover havde vi pyntet med fakler, som må siges at være et plus til havefester. Vi havde købt pavillioner, som fungerer super (når de ikke er ved at blæse væk). I en af pavillionerne havde jeg hængt diverse lyskæder op, samt en lille diskokugle til når dansemovesene ramte festen - hvilket de gjorde med bravour. Det var smadderhyggeligt og stemningen var i top. På bordene stod vaser med blomster. Jeg havde selv lavet disse fine flag, som ligeledes pyntede - og de er virkelig nemme at lave, plusplusplus...  
Aftenen (og natten) blev præcis som jeg havde drømt om, hyggeligt, uhøjtidligt, festligt, og sådan en succes må da gentages, ikke?

Vi ses næste år, kære sommerfestpynt 

// Anne-Sofie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar