søndag den 10. august 2014

UGENS // OP&NED // GANGE II

OP 
Min fødselsdagsdagsfest
Pompommer, guirlander, flag, sugerør, er det sommerfestpynt vi er ude i?
At vejret var lunt og varmt til min fest
Hvor dejlige (og velovervejede) gaver jeg fik, det er vel et tegn på søde venner?
At jeg har birthday-for-real om 8 dage
Miniferie ved min søde mormor
Sandskulpturfestivalen i Søndervig, hold op hvor er det imponerende
At de har et atletikstadion i Ringkøbing
Sommerfester
Denne burde mere høre ind under et punkt kaldet surrealistisk; at jeg starte på Gymnasiet, tænk tiden er gået så stærkt 


At skolen starter i morgen (!)  kan ikke helt beslutte mig for om dette er et plus eller minus. På den ene side, glæder jeg mig helt vildt til at komme på Gymnasiet, men ønsker heller ikke at sommeren skal ende.

NED
Okay, okay, så godt var vejret heller ikke til min fest. Det regnede og blæste (men kun til klokken 20.00), men temperaturen fejlede ingenting.
Min fortsatte mangel på jordbær, overvejer seriøst snart at købe nogle…
Overbefolkning på de danske strande.
Mine stadig manglende minigolfevner
TDC-play langsomhed og stadig manglende ”evner” ift. Spotify
Hvilke kunstneriske mindreværdskomplekser jeg har efter at have været på Sandskulpturfestivalen
At internettet i bussen ikke fungerede
 Hvordan de fleste danske midtbyer er blevet for charme og overtaget af kædebutikkerne. Jeg kan jo købe det samme tøj landet over. Hvor er de unikke butikker, charmen?
At jeg i tirsdags så mange af mine klassekammerater for sidste gang i et helt år

 // Anne-Sofie 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar