onsdag den 26. marts 2014

BAND OF THE MONTH // ARCTIC MONKEYS

Looking for cool indierock? Don't worry. I know a band you'll love. 

Beklager den dramatiske intro, kunne ikke dy mig... Jeg synes, at det var min pligt at introducere jer, som endnu ikke kender dette fantastiske band, til Arctic Monkeys. Arctic Monkeys er et britisk band fra Sheffield. De laver den cooleste musik - sprøde toner, søde soloer og medrivende rytmer, der tvinger en til at danse. Bandet høster i øjeblikket stor succes for deres seneste album - AM - som må siges at være deres hidtil bedste. Kan desuden oplyse at bandet spiller på Roskilde Festival i år! Det vil jeg nyde at opleve. Vil stoppe mine roser til bandet nu - selvom jeg sagtens kunne fortsætte - og opfodre jer til at tjekke dem ud. 

"Get on your dancing shoes"* and dance all night to Arctic Monkeys. 

Fortsæt god onsdag aften! 
- Anne-Sofie 

Smider lige et link til en af mine yndlings Arctic Monkeys sange for tiden - Knee socks. 
...vidste du at det var netop denne sangtitel der gav mig inspiration til blognavnet? 

*reference til Arctic Monkeys sang - "Dancing shoes"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar